niedziela, 5 maja 2013

(Foto) Autografy od komiksowego mistrza Jacka Michalskiego

Moje zamiłowanie do komiksów Jacka Michalskiego - stałym czytelnikom e-zina - jest z pewnością powszechnie znane. Z ogromną przyjemnością więc przyjąłem fakt, że udało mi się zdobyć autografy na dziełach tego wyśmienitego komiksowego twórcy. Jako bonus, dostałem jeszcze komiks Buszujący w Bydgoszczy, do którego Jacek Michalski stworzył okładkę.







Z dumą mogę teraz zaprezentować tytuły, które bez wątpienia są (i pozostaną na zawsze) perełkami w mojej - skromnej jeszcze, ale stale powiększającej się - kolekcji komiksowej.






Przy okazji zapraszam do zapoznania się z tekstami na e-zinie jak i z samymi komiksami tego rysownika i scenarzysty komiksowego:

Recenzja Roy

Recenzja Obywatel w palącej potrzebie

Ekskluzywne kadry z drugiej części Zagadek Metropolii

Recenzja Zagadki Metropolii

ps. mogę zdradzić Wam, że już na dniach ukaże się jeszcze jeden bardzo ciekawy tekst odnośnie prac Jacka Michalskiego (choć nie tylko jego). Zapraszam do regularnych odwiedzin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz