wtorek, 23 kwietnia 2013

(Info) Relacja z koncertu Samokhin Band w Wytwórni...po rosyjsku + zdjęcie mojego autorstwa ;)

Dziś mocno nietypowo, ale i okazja niecodzienna. Mianowicie jakiś czas temu na e-zinie pojawiła się krótka relacja z koncertu Samokhin Band w łódzkiej Wytwórni. Ech...cóż to był za koncert! Najciekawsze są "konsekwencje" jakie przyniósł ze sobą ten tekst.








W kilka dni po publikacji odezwała się do mnie przedstawicielka gazety Europa.ru, z prośbą o zgodę na wykorzystanie relacji w najnowszym numerze czasopisma. Oczywiście takową (bez zastanowienia) wyraziłem, a "zapłatą" miał być mój własny egzemplarz gazety przesłany przez wydawnictwo.

Właśnie dziś pojawił się on w mojej skrzynce pocztowej. W tym numerze co prawda jeszcze samej relacji nie ma (ale szykuje się kolejna niespodzianka ;)), lecz jest za to zdjęcie mojego autorstwa. Fajna sprawa - mała rzecz a cieszy - widzieć efekt swojej pracy, dodatkowo jeszcze w tego typu gazecie. Nie mówiąc o podpisie na zdjęciu w języku obcym heh.

Postanowiłem więc, pochwalić się tym wyróżnieniem i poniżej możecie obejrzeć skan tego artykułu.Jeśli tylko wydarzy się w tym temacie w przyszłości to również dowiecie się o tym z mojego e-zina.

Zapraszam do czytania i zakupu czasopisma, które dostępne jest pod linkiem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz