wtorek, 9 kwietnia 2013

(Info) Japonia-online.pl wystartowała!

Informowałem Was wczoraj o "tajemniczym projekcie", w którym mam przyjemność brać udział. Dziś już mogę oficjalnie potwierdzić, bo strona późnym wieczorem ruszyła, że projekt ten to portal japonia-online.pl. Współpraca z "Jolą" to pokłosie mojego udziału w konkursie na najlepszy blog o Japonii, który został ogłoszony jakiś czas temu. Wtedy mój e-zine został wyróżniony przez organizatorów, a także zaproponowano mi współpracę, którą z ogromną przyjemnością przyjąłem.

Dziś mogę Wam zaprezentować efekt naszej pracy. Zapraszam bardzo gorąco do regularnego odwiedzania strony japonia-online.pl.

Co to w ogóle za projekt i na czym nam zależy?
"Japonia-Online" jest pierwszym w Polsce dziennikiem na temat Japonii. Został on stworzony pod hasłem: "Cała Japonia w jednym miejscu" i ma gromadzić wiadomości, artykuły, wydarzenia, ciekawostki, polskie blogi, miejsca, media, sklepy, interesujące materiały oraz wiele innych rzeczy, krótko mówiąc: wszystko, co związane z Japonią!

Grupa, która tworzy portal, jest pełna zapału więc możecie spodziewać się wielu pozytywnych niespodzianek.

Jest już również tam zamieszczona jedna z moich recenzji. Portal - jak każdy mój tekst - otrzymuje ja na wyłączność, tak więc zapraszam na "Jolę". Album, który recenzuje jest naprawdę piękny.

RECENZJA DOSTĘPNA POD PONIŻSZYM LINKIEM:

Skarbiec Wiernych Wasali. Dramat 47 roninów.

Odwiedzajcie stronę i wspierajcie nasz projekt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz