piątek, 23 maja 2014

(Foto) Komiksowe prezenty od Roberta Zaręby

To co widzicie poniżej to prezenty, które otrzymałem dziś od Roberta Zaręby ze Strefy Komiksów. Kilkanaście publikacji, nie tylko nowości jak Smert Lachom, ale i starsze tytuły w tym Wędrówki po mieście cyborgów oraz komiksy Zygmunta Similaka.








O autorze tym wspominam nieprzypadkowo, gdyż dzięki uprzejmości Roberta Zaręby, który skontaktował mnie z Panem Similakiem, miałem przyjemność poznać go dziś osobiście. Spotkanie z człowiekiem - instytucją jesli chodzi o łódzki komiks było dla mnie nie lada przeżyciem i przyjemnością. Sam Pan Zygmunt okazał się niezwykle przyjaznym i otwartym człowiekiem. W czasie rozmowy zdradził mi wiele ciekawych anegdot związanych z jego komiksami, ale nie tylko. Dla mnie był to zaszczyt poznać człowieka, który tyle lat rysuje komiksy i robi to na naprawdę wysokim poziomie.

Usłyszeć od Pana Zygmunta komplement na temat jednej z moich recenzji było bezcenne. Dla takich chwil warto spędzać te godziny przed ekranem monitora.

A to kilka zdjęć prezentów od Roberta Zaręby i Pana Zygmunta Similaka. Recenzje tytch tytułów będą na bieżąco ukazywać się na "Półce":






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz