poniedziałek, 13 stycznia 2014

(Patronat) "Było ich jedenaścioro" już jest!

Świetna wiadomość dla wszystkich miłośników japońskiego komiksu. Pomimo drobnych opóźnień na polskim rynku zadebiutowała manga Było ich jedenaścioro Moto Hagio. Ja swój egzemplarz otrzymałem w dniu dzisiejszym więc wszyscy ci, którzy zakupili ten tytuł w preorderze, na dniach powinni otrzymać (jeśli nie dostali dziś) również swoje mangi.







Jak już kiedyś informowałem "Półka" objęła patronat medialny nad Mega Mangą J.P.F-u. Już wkrótce recenzja Było ich jedenaścioro, a tymczasem poniżej możecie przekonać się m.in. jaki bonus otrzymały osoby, które zdecydowały się zamowić mangę w przedsprzedaży.

Zestaw pocztówek dla prenumeratorów:






4 komentarze:

  1. Witam. Nie Wiesz może co z "Black Paradox"? Zamówiłem w preorderze. Najpierw miało być przed świętami, później przesunęli na styczeń, a teraz to nie wiem już na kiedy.
    I jeszcze jedno pytanko. Co z tą kolekcją horrorów Junji Ito? Sprawa jakoś przycichła, a pierwszy tom wedle zapowiedzi miał być w pierwszym kwartale roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    Black Paradox będzie miał drobne opóźnienie, ale będzie wydany na bank w najbliższym czasie. Ja też zamówiłem w preorderze i czekam na przesyłke.
    Co do kolekcji to nie mam informacji, ale podejrzewam, że również będzie jakaś obsuwa czasowa. Nie ma się co obawiać, w zapowiedziach wydawnictwa cały czas się znajduje więc trzeba cierpliwie czekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, też dziś dostałam i zapewne jutro zabiorę się za lekturę:). Acha, i oprócz pocztówek prenumeratorzy otrzymali przypinki (podobno każdy inną). Ja tam takich ozdób od dawna nie używam, ale pocztówki przydadzą się w charakterze zakładek.

    Co do "Black Paradox" to liczę, że wyjdzie w lutym bo zamówiłam go jeszcze we wrześniu i ciągle czekam...

    A z kolekcji Ito to w tym roku powinny wyjść obie części "Tomie" i to o Souichim. Ponadto zapowiadali "Reminę". Jakoś niedawno wydawca umieścił na facebooku grafikę z tegorocznymi premierami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była również przypinka. Każda inna, bo produkowane z oryginalnego komiksu.
      Ja też nie korzystam z takich bonusów, ale mają być one dodawane do każdego preorderu.
      Pocztówki efektowne. Jako zakładka się nie sprawdzi, bo korzystam z tych, które fodawane były do Gyo.
      Ja już czytam 100 stron za mną;)
      Ja Black Paradox zamówiłem razem z Mangą Moto Hagio i również cierpliwie czekam.
      Co do grafiki to była on niedawno rzeczywiście na profilu JPFu. Prezentowały się zapowiedzi korzystnie.
      Cóż świąteczna gorączka za nami, powoli wszystko wraca do normy to i cykl wydawniczy wydawnictwa powinien się ustabilizować.

      Usuń