środa, 30 kwietnia 2014

(Kilka słów na temat) Megapromocja w Weltbildzie

Dla promocji takich jak ubiegłotygodniowa na stronie weltbild.pl komiksiarze czekają cały rok, a nawet więcej. Ja w swojej - krótkiej jeszcze - historii zakupów komiksów nie pamiętam tak udanej promocji.










Jeszcze niedawno cieszyłem się zakupem albumu Batman - Najlepsze opowieści w Empiku z 20% zniżką, a teraz trafiła mi się taka okazja przy, której tamta to zwykły ochłap. Podziękowania dla kolegi, który wrzucił na forum gildia.pl info o promocji weltbild.pl z okazji Dnia Książki. Co w niej było takiego szczególnego? Ano wiele tytułów (i to nowych!) przecenionych było na -30%. Powiecie pff nic takiego, np. bonito.pl ma tak samo. Może i ma, ale tutaj oprócz -30%, dochodziło jeszcze to, że trzeci tytuł był gratis! Tak więc nie dość, że zyskiwaliśmy -30% na dwóch tytułach to jeszcze trzeci dostawaliśmy za dramo. 

Grzechem byłoby nie skorzystać z takiej oferty i nawet z zerowym stanem konta postanowiłem złożyć zamówienie, a płatnością pomartwić się później heh. Do koszyka trafił więc nowy Batman (z Jokerem w roli głównej), Severed i jako gratis Oczko w głowie tatusia. Za zestaw, który powinien kosztować 203zł zapłaciłem... 100,80zł! Czyż życie komiksiarza nie jest piękne? ;)

Aha wspomniałem o płatności. Tutaj zaczęły się schody, a wyszedł dodatkowy plus dla sklepu. Nie wdając się w szczegóły, pomimo dwukrotnego wysyłania przez sklep linków do płatności internetowych, nie mogłem opłacić przesyłki przelewem, a tym samym nie mogłem również odebrać komiksów osobiście w jednym ze sklepów (opcja za 0zł). Okazało się, że trzeci raz sklep nie jest w stanie wysłać mi namiarów na e-przelew i w tym momencie mogłem zostać na lodzie. Szybki telefon z prośbą o pomoc do siedziby weltbild.pl i bardzo miła Pani wysłała mi komiksy kurierem - za pobraniem - bez naliczania dodatkowych kosztów! Tym samym do "-30%" i "3 za 2", doszło mi jeszcze wysłanie paczki kurierem za pobraniem za całkowite zero złotych. 

Kolejne zaoszczędzone pieniądze. Na taką promocję przyjdzie pewnie czekać latami i trochę żałuję, że poprzestałem na trzech komiksach.

Na wspomnianym już wcześniej forum gildii natknąłem się na informację, że część złożonych zamówień została anulowana. Możecie to potwierdzić (lub zaprzeczyć) czy wam się coś takiego przytrafiło? Ja jestem bardzo zadowolony i życzę nam wszystkim jak najwięcej takich akcji. Kto nie skorzystał, niech żałuje.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz