środa, 30 kwietnia 2014

(Zdjęcia) Komiksowa półka w rzymskim sklepie

Spędzając weekend w Rzymie, nie omieszkałem wejść do sklepu - coś w stylu naszego Empiku - by rozeznać się jak wyglądają tam komiksowe regały. W ramach ciekawostki kilka zdjęć.










Jak widać są tytuły doskonale znane również w naszym kraju jak Hilda (pięknie wydana z efektownym grzbietem - nie wiem czy u nas jest tak samo?) czy Asteriks. Są też tytuły, które nie są u nas dostępne. Przymierzałem się do zakupu Il Gioco Manary. Niestety ostatecznie nie kupiłem, czego teraz bardzo żałuję. Wydanie zbiorcze kosztowało bodajże 42 euro (historie w pełnym kolorze), a pojedynczy tom kosztował 21 euro (tutaj ceny jestem pewien). Był też podobno kiosk z tanimi komiksami (sam nie widziałem, bo spijałem Peroni pod Koloseum, ale współtowarzysze opowiadali o tym sklepie), ale gdy wybrałem się tam na zakupy, okazało się, że jest jeszcze zamknięty. Cóż, poniedziałek godzina 9:30 to chyba nie jest odpowiednia pora dnia do pracy dla Włochów.

Było też ciekawe rocznicowe wydanie DC Comics.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz