czwartek, 21 marca 2013

(Info) Konkurs dla Lubicieli Wydawnictwa Kirin roztrzygnięty

Pochwale się - a co! :) W ten zimowy I Dzień Wiosny dostałem bowiem bardzo pozytywnego e-maila od redakcji Wydawnictwa Kirin. Poinformowano mnie w nim, że zostałem zwycięzcą - ogłoszonego w 15 numerze magazynu Torii - konkursu. W ten oto sposób zostałem szczęśliwym posiadaczem wybranej przez siebie książki, wydanej przez Kirin.

Na czym polegał konkurs? Trzeba było napisać recenzję jednego z wydawnictw książkowych, opublikowanych przez Kirin. Mój wybór padł na książkę Komiks japoński w Polsce. Historia i kontrowersje. Jest to bardzo ciekawa pozycja na krajowym rynku, szczególnie dla tych, którzy interesują się mangą od początku jej istnienia. Od chwili przybycia do Kraju nad Wisłą z Kraju Kwitnącej Wiśni :) Czytając Komiks japoński w Polsce, powrócą oni do lat młodości i przypomną sobie problemy z jakimi musieli się zmagać. A tych było naprawdę dużo, niektóre z nich przekraczały poziomy absurdu.


Polecam również zakup książek wydawanych przez Kirin, są to publikacje wartościowe i interesujące dla miłośników czy to komiksu właśnie czy szeroko rozumianej kultury i historii Japonii. A już "na dniach" kolejny numer Torii, który również trzeba mieć! 


Mój wybór - nagrody - padł na książkę Yotsuya Kaiden. Opowieść o duchu z Yotsui. Wkrótce więc możecie się spodziewać jej recenzji na moim e-zinie. Zapraszam do regularnych odwiedzin.

Piszących czy to na strony internetowe, blogi czy "do szuflady" zachęcam do udziału w tego typu konkursach. Niezwykle pozytywnie odbiera się sytuacje, kiedy ktoś docenia Twoją prace i zaangażowanie w to co robisz.



1 komentarz: