poniedziałek, 6 października 2014

(Relacja Audio) MFKiG 2014 Jean Van Hamme

W tym roku (przynajmniej na razie) nie będzie mojej pisemnej relacji z MFKiG. Ci, którzy są ciekawi jak było niech zajrzą do sieci, np. do Anonimowego Grzybiarza lub do Dziennika Geeka. Trochę dzieje się też w temacie na forum gildii.









Tymczasem ja będe Was "katował" przez kilka następnych dni nagraniami audio ze spotkań z autorami. Nie wszystkie udało się nagrać, bo nie wszędzie byłem, ale kilka się uzbierało. Jakość powinna być zadowalająca choć zdecydowanie lepiej zarejestrowały sie te, które odbywały się w mniejszych salach. Niestety Sala A nie nadaje się do tego typu spotkań, bo panuje za duży hałas.

Na początek wywiad ze scenarzystą, czyli Jean Van Hamme w akcji. Zaprasza do słuchania, mam nadzieję, ze wszystkie wypowiedzi będą zrozumiałe :)


ps. czy tylko na mnie tłumaczka zrobiła takie wrażenie? Aha, nie piszę tutaj o jakości tłumaczenia ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz