wtorek, 17 września 2013

(Info) Horrory mistrza Ito w kolekcji J.P.F.!

Niezwykłą wiadomością podzieliło się dziś za pośrednictwem FB wydawnictwo J.P.F. Otóż od przyszłego roku wydawana będzie kolekcja z mangowymi horrorami Junji Ito!











Jak poinformowano czytelników:
Seria będzie wydawana tak jak Mega Manga, nie będzie jednak z nią kolidować. Rocznie planujemy wydać 3-4 tomy kolekcji.

2 pierwsze tomy zawierają historię "Tomie" - jest to jedno z najbardziej cenionych dzieł Ito.

Wydanie jak MEGA MANGA (niedostępne w empikach!) - 10 tomów
około 400 stron
A5, obwoluta
cena: 44,99 zł
Premiera: I kwartał 2014

W dalszej kolejności otrzymamy Souichi’s Diary i Frankenstein.

Nie pozostaje nic innego jak czekać na pierwszy tom, gratulując jednocześnie świetnego posunięcia ze strony J.P.F.

Trzy przykładowe kadry:






Do tej pory polscy czytelnicy mieli okazję zapoznać się z dwoma mangami tego autora:

- Uzumaki Spirala
- Gyo

Już wkrótce w sklepach pojawi się natomiast Black Paradox. Warto podkreślić, że zamawiając tytuł w Preorderze otrzymamy specjalne pudełko na wymienione mangi.

2 komentarze:

  1. Dla mnie to była najlepsza wiadomość dnia. Uwielbiam twórczość Ito (jak pewnie zdążyłeś zauważyć;)), a o tej kolekcji marzyłam od dawna. Kiedyś nawet ściągnęłam sobie japońskie skany tylko po to, żeby obrazki pooglądać:).

    "Tomie" daruję sobie tylko dlatego, że już mam po angielsku. Co prawda "Gyo" i "Uzumaki" też miałam, ale teraz wychodzi zbyt dużo ciekawych tytułów (np. zbliżający się "Monster" od Hanami), żebym mogła pozwolić sobie na dubel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak dla mnie :)

      Ludzi, którzy doceniają twórczość tego mangaki musi być naprawdę dużo, skoro J.P.F. podjęło taką decyzję. To jedyny (obok Taniguchiego) rysownik, którego mang w Polsce jest pod dostatkiem, a to już o czymś świadczy.

      Ja nie czytałem Tomiego po angielsku dlatego z niecierpliwością czekam. A pamiętajmy, że jeszcze wcześniej będzie Black Paradox.

      Usuń