sobota, 9 lutego 2013

(Info) Przewodnik po Tokio śladami mangi i anime

Jesteście miłośnikami mangi i anime, a dodatkowo jeszcze wybieracie się w najbliższym czasie do Tokio? Pewnie zastanawiacie się jakie miejsca odwiedzić i gdzie będzie Wam dane, zapoznać się bliżej z ulubionym hobby? Mam dla Was rozwiązanie. Mapę po Tokio śladami mangi i anime właśnie.

Mapa dostępna jest w pliku PDF - w języku angielskim - dzięki czemu można łatwo ją wydrukować i skorzystać w odpowiedniej chwili.

Całość podzielono na pięć części, m.in.: pomniki, imprezy, muzea i sklepy. Co dodatkowo? Każde miejsce odpowiednio opisane i zilustrowane, a do tego mini mapka, pokazująca jak dojść do danego punktu. Jest też oczywiście podany dokładny adres. Całość wygląda niezwykle efektownie, a i zastosowanie praktyczne jest spore.

Zapraszam do pobierania.




Po otwarciu strony, zapisujemy ją na dysku jako plik PDF.

2 komentarze:

  1. Miłośniczką mangi to nie jestem, ale uwielbiam Japonię i bardzo chciałabym się w przyszłości do niej wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,

      może właśnie ta mapa przekona Cię choć trochę do tej formy sztuki japońskiej? ;)

      A poważnie to Kraj Kwitnącej Wiśni ma tak bogatą kulturę i sztukę, że każdy z nas może wybrać coś dla siebie i czerpać z niej garściami. To jest w niej właśnie najpiękniejsze i to tak wiele osób inspiruje.

      Marzenia są po to, żeby je realizować. Może się uda taką podróż odbyć. Też chętnie odbył bym taką wycieczkę, ale ja raczej preferowałbym mniejsze miasteczka, żeby nie powiedzieć wsie. Chciałbym zobaczyć raczej tradycyjne życie Japończyków, a nie to co się dzieje obecnie choćby w Tokio i tą "pseudo - modę" na ulicach.

      Ps. Powiem Ci, że zaintrygowały mnie Twoje zdjęcia profilowe zarówno na G+ jak i na blogu. Jestem facetem i do mnie takie zmysłowe obrazki przemawiają...aż zapoznam się lepiej z Twoim blogiem :)

      Pozdrawiam

      Usuń