środa, 20 maja 2015

(Info) Pół tysiąca blogowych notek!

Cóż za momentu doczekałem :) Licznik napisanych postów wskazuje właśnie 500 postów! Powiem Wam szczerze, że zaczynając prowadzić tę stronę, nie spodziewałem się, że będę w tym trwał tak długo, baa nawet na gildiowym forum można było usłyszeć, że jak szybko się pojawiłem, tak szybko też zniknę.

Ciesze się, ze jednak udaje się cały czas "Półkę" prowadzić i mam nadzieję, że kilkoro z Was cieszy się razem ze mną heh.

Mało tego, wczorajszej nocy "złapałem" 250 osobę, która polubiła profil na FB. Dzięki za każdy "like".


Trochę mniej obserwujących jest na Twitterze (37 osób), czego osobiście nieco żałuję, bo zaczynam się coraz bardziej przekonywać do tego medium. A kiedyś może jeszcze Instagram, kto wie? :)

Jeśli chodzi o liczbę odsłon to prezentuje się ona następująco:



Lista najpopularniejszych wpisów wygląda natomiast następująco. Liczby może nie powalają na kolana, ale jak na tematykę komiksową (i fakt, że działa tylko i wyłącznie sam) nie jest chyba źle.



To tak, po krótce prezentują się statystyki pokazane z okazji 500 wpisu. następna okazja przy 1000 :) Jeśli macie jakieś uwagi i sugestie to zapraszam do komentowania.



1 komentarz:

  1. Gratuluję wytrwałości! Chętnie tutaj do Ciebie zaglądam, więc proszę Cię... nie przestawaj :-) pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń