poniedziałek, 1 lutego 2016

(Info) Artbook Jiro Taniguchiego pod znakiem zapytania

Niestety nie mam dobrych wieści dla fanów twórczości Jiro Taniguchiego. Zapowiadany podczas łódzkiego MFKiG 2015 artbook japońskiego artysty stoi pod znakiem zapytania.











Artbook, który miał ukazać się w limitowanej i bardzo ekskluzywnej wersji, bez wątpienia byłby dla wszystkich jego fanów wyjątkową perełką w zbiorach. Niestety pomimo szczerych chęci Wydawnictwa Hanami, pojawiły się pewne problemy.

Zaniepokojony ciszą w tym temacie, a także zaciekawiony kiedy można się go spodziewać wysłałem do Hanami zapytanie, na które bardzo szybko otrzymałem info zwrotne. Niestety nie brzmi to dobrze, aczkolwiek nadal nic nie jest stracone. Oto co przedstawiciel wydawnictwa odpisał na moje zapytanie:

Dzień dobry,
niestety, znów w Japonii to utkwiło w martwym punkcie, bo Francja chce to zrobić sama, Niemców nie interesuje i nie wiadomo, czy to się opłacać będzie.
W każdym razie - jeszcze nie został wydany.
Dlatego nie wiadomo, w jakiej formie i kiedy ostatecznie się pojawi. Pierwszy termin to było 30 lipca 2015, później grudzień 2015. Teraz nie wiemy. Niestety, jest to zupełnie od nas niezależne.
Pozdrawiamy

Doceniam szczere postawienie sprawy przez Hanami i nie ukrywam, że jeszcze mocniej trzymam kciuki, aby artbook ten na krajowym rynku się ukazał. Hanami - powodzenia!

2 komentarze:

  1. Zupełnie zapomniałam, że zapowiadali ten artbook! I tak szczerze to nie wiem, czy bym go kupiła. Mam w swojej kolekcji dwa artbooki i praktycznie do nich nie zaglądam.

    Czy tylko mi się wydaje, że mejl brzmi, jakby pisał go obcokrajowiec? :P. Od razu przypomina się tłumaczenie "Mushishi"...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aw damn, chciałam ten artbook, mam nadzieję, że im się jednak uda :|
    I tak na Uzumaki od JPFu czekałam dłużej :)

    OdpowiedzUsuń