sobota, 26 lipca 2014

(Info) Sushi Box Takumi - miejsce godne polecenia

Czego można zazdrościć mieszkańcom Szczecina? Poza tym, że mają dostęp do wody (pamiętajcie, że nie jest to morze ;) ) to z pewnością fajnej restauracji sewującej smaczne sushi. Znajduje się ona w samym centrum Szczecina w Galerii Galaxy, niedaleko Wałów Chrobrego.





Natknąłem sie na nią dość przypadkowo, szwendając się po tym mieście, i z miejsca wywarła ona na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Spodobał mi się wystrój tego miejsca, menu, a także fakt, że na miejscu można kupić mangi wydawnictwa J.P.F. z 30% zniżką. Jak tu nie pokochać takiego miejsca? Aha, dodam też, że i sama obsługa jest bardzo miła i przyjazna. Co ciekawe właścicielem restauracji jest ta sama osobą, która posiada wspomniane wyżej wydawnictwo.

Nie pozostało mi więc nic innego jak skorzystać z oferty. W restauracji można zjeść posiłek na miejscu, ale jest też możliwość zakupu sushi w specjalnych zestawach na wynos. Ceny są bardzo przyzwoite, a samo sushi niezwykle smaczne. Przy okazji można jeszcze obłowić się w mangowe figurki, japońskie piwo i inne przysmaki. 

Szkoda, że do Szczecina mam tak daleko, gdyż z pewnością odwiedzałbym to miejsce często. Jeśli ktoś z Was ma bliżej to namawiam do zajrzenia do Sushi Box Takumi.

Kilka zdjęć z restauracji:










Wpis ten nie jest tekstem sponsorowanym ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz