piątek, 30 sierpnia 2013

(Info) 50 tysięcy odwiedzin "pękło"!

Jako, że całkiem niedawno licznik odwiedzin strony przekroczył barierę 50 tys odwiedzin, stwierdziłem, że warto się tym faktem pochwalić:)




To dzięki Wam tak dobry wynik. Jak na niecały rok działania to liczba odwiedzin naprawdę imponująca. Cieszy mnie też fakt, że pojawia się też coraz więcej komentarzy pod postami, bo to tak naprawdę jest sól prowadzenia tego typu inicjatywy. Wiele głosów było krytycznych, czy bardzo krytycznych, kilka było bardzo miłych i wszystkie z nich są równie potrzebne. Dzięki nim bowiem mogę się rozwijać i udoskonalać moje skromne jeszcze umiejętności.

Trzeba również pamiętać, że licznik może być nieco przekłamany, bo spamu niekiedy nie brakowało, ale staram się to eliminować. Tak czy siak i tak liczba Waszych odwiedzin jest dla mnie nie lada niespodzianką i to bardzo miłą. Dziękuje, bo "Półka" może istnieć głównie dzięki Wam!


Czekam na następne 50 tysięcy :)

3 komentarze:

  1. Gratuluję i życzę jak najszybszego dobicia do setki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :) Oby zeszło jak najszybciej z jak najciekawszymi tekstami heh

      Usuń
  2. A u mnie jakoś nie chcą komentować. Chyba się wstydzą:)

    OdpowiedzUsuń