wtorek, 15 stycznia 2013

(Info) Preorder "Gyo" już dostępny!

Mistrz komiksowego horroru, autor m.in. świetnie przyjętego w Polsce "Uzumaki", Junji Ito powraca! 11 marca polską premierę będzie miała Jego kolejna manga, pt. "Gyo". Wydana będzie ona nakładem J.P.F. Już można składać zamówienie na ten horror, w odpowiednio niższej cenie.


400 stron komiksu (wydanie zbiorcze) kosztować nas będzie 44,99 zł. Natomiast, jeśli zamówienie złożymy teraz, zapłacimy 38,25. Warto też pamiętać, że sklep wydawnictwa prowadzi promocję, polegającą na darmowej wysyłce kurierem, każdego zamówienia, przekraczającego kwotę 55zl! Jak widać więc warto już dziś ją zakupić w ciemno.

Polskie wydanie zawierać będzie dwa połączone tomy (w oryginalnej wersji historia była podzielona na dwa tomy), plus dodatkowo dwie bonusowe historie. Dla wszystkich zamawiających preorder, wydawnictwo przygotowało niespodziankę.

Wpis z profilu FB wydawnictwa:



Poniżej okładka polskiego wydania.


Przykładowe strony udostępnione przez J.P.F.




Notka wydawnicza:

Tadashi i jego dziewczyna Kaori spędzają wakacje nad morzem. Jednak ich odpoczynek nie trwa długo, Kaori skarży się na dziwny, obrzydliwy odór, który unosi się w powietrzu. Po chwili zostają zaatakowani przez dziwne stworzenie - rybę, która wyszła na ląd za pomocą czterech metalowych odnóży. Dziwna istota zostaje schwytana przez Tadashiego, który zabiera ją do domu, ponieważ myśli, że odkrył nowy gatunek. Okazuje się, że na tym nie koniec - z morza zaczynają wyłaniać się coraz większe i bardziej niebezpieczne morskie stworzenia, którym towarzyszy obrzydliwy odór zgnilizny.

O samym komiksie przeczytacie więcej na portalu tanuki.pl.

Zamówienie można złożyć TUTAJ  

Na koniec zwiastun anime.


4 komentarze:

  1. "Gyo" oczywiście kupię (pomimo, iż mam już po angielsku).
    Tylko mała uwaga: ja bym ten "(pierwszy tom)" usunęła z notki. Sugeruje to, że manga w polskim wydaniu będzie miała więcej tomów, co może wprowadzić kogoś w błąd. Zmieniłabym na "(wydanie zbiorcze)"/"(całość)".

    I tutaj też coś nie gra: "Polskie wydanie zawierać będzie dwa tomy, plus dodatkowo dwie bonusowe historie". Dopisz "wszystko zamknięte w jednym tomie" i będzie git:).

    Ot, takie drobne uwagi:).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za zwrócenie uwagi na te błędy. Oczywiście już poprawione, moje drobne niedopatrzenie ;)

      Usuń
  2. "Gyo" jest bardzo interesującym tytułem. Obejrzałam anime i bardzo mi się spodobało. Słyszałam, że manga jest jeszcze lepsza i chciałabym mieć możliwość przeczytania jej! Niestety, na razie krucho z pieniędzmi...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie oglądałem Anime, może sprawdzę je, ale dopiero po przeczytaniu mangi, bo nie chcę psuć sobie zabawy.

      Po przeczytaniu "Uzumaki" mój apetyt na prace Junji Ito jest naprawdę ogromny i oczekuje po "Gyo" czegoś równie dobrego. Moje finanse też są ograniczone, tym bardziej, że ostatnio jest prawdziwy wysyp komiksowych rzeczy godnych zakupienia, ale "Gyo" jest na czele listy praktycznie. Czekam na to od prawie roku, od chwili kiedy podano do wiadomości, że będzie wydana.

      Zbieraj pieniądze i kupuj :)

      Pozdrawiam i zapraszam do regularnego śledzenia bloga, na pewno będą tu moje odczucia po przeczytaniu tej mangi ;)

      Usuń